Tournée minerale @ sodastream





Via influo ben ik gevraagd om voor sodastream een maand mee te doen aan tournée minerale wat voor mij absoluut geen probleem zou mogen zijn. Uiteraard mocht ik ook de sodastream uittesten.
Voor diegene die niet weten wat tournée minerale is en hoe en waarom dit initiatief tot stand gekomen is? Hier kan je meer info vinden op Tournée Minérale





Hierboven zie je het pakket dat ik ontving van sodastream met als inhoud:

Sodastream machine (startpakket)
6 smaken uit hun ruim assortiment
4 sodastream glazen
3 limited edition bottles


Ik heb het uitgetest en je kan het uiteraard niet vergelijken met de frisdranken uit de supermarkt, maar ben zeker dat het wel iets gezonder is, daar je je hoeveelheid siroop zelf in de hand hebt en toch genoeg water consumeert. Ik vind het ideaal al vervanger zodat je minder andere ongezonde frisdrank drinkt en zeker voor kinderen is dit ideaal, ook gewoon ideaal voor mensen die graag bruiswater drinken, water in de fles doen en wat bruis aan toevoegen en ready to serve. Ben zeker dat dit ook goedkoper is dan flessen bruiswater. Zoals je hieronder ziet gebruik ik de flessen ook voor on the go. Ideaal voor als je veel in de wagen zit voor je werk.






Daarnaast was mij ook gevraagd door sodastream om 4 recepten voor mocktails samen te stellen met de sodastream.




Hieronder mijn vier unieke recepten:


Green ginger mocktail

INGREDIËNTEN:
Ginger ale sodastreaam
Myple syrup
Appelsap
Verse munt
Crushed ice

BEREIDING:
Doe de verse munt in een glas en doe er wat myple syrup of suikersiroop naar smaak bij. Hoe meer je toevoegt hoe zoeter de mocktail word. Meng en pers de munt wat plat, voeg de crushed ice toe in het glas voeg dan 3/4 met ginger ale van de soda stream en voeg er nog een deel verse appelsap aan toe en garneer met verse munt.


Snowball mocktail

INGREDIËNTEN:
Tonic sodastreaam
Appelsiensap
Crushed ice

BEREIDING:
Doe de 1/3 fruitsap of soda stream orange (smaakt wel veel zoeter dan), voeg de crushed ice toe in het glas en vul aan met tonic sodastream, garneer met een schijfje appelsien.


Peachy teamocktail

INGREDIËNTEN:
Peach ice tea sodastreaam
Koude zwarte thee
Crushed ice

BEREIDING:
Doe de 1/3 Koude zwarte thee in het glas, voeg de crushed ice en vul aan met Peach ice tea sodastream, garneer met verse munt of perzik.


Orangedream mocktail

INGREDIËNTEN:
Agrum Sodastreaam
Wortel
Limoen 
Crushed ice

BEREIDING:

Pers de wortel samen met genoeg limoen tot sap en voeg er 1/3 van een glas, voeg de crushed ice toe in het glas en vul aan met Orange sodastream, garneer met wat geraspte wortelen. Sommige hebben liever er nog wat extra bruiswater erbij dus dit kan met de sodastream zonder enkel probleem, dit om de smaak te versterken of verlichten.


Probeer ze zeker, deze recepten zijn ook leuk voor de warme zonnige dagen die weer aan zullen komen waar ik ongelooflijk naar uitkijk zoals velen onder jullie. Laat me ook weten wat jullie er van vonden. Na alle smaken geprobeerd te hebben van de selectie dat ik kreeg is onderstaande mijn favoriete: Sodastream Ice Tea Peach 




Voila, tournée minérale zit er bijna op en kan zeggen dat ik het absoluut niet moeilijk had om een maand niks van alcohol te drinken. Voel ik me nu beter? Niet echt bijzonder daar ik sowieso niet veel alcohol drink, maar een maand alcoholvrij is toch vrij uitzonderlijk voor mij.

Hoe hebben jullie Tournée Minérale doorstaan en hoe ervaarde jullie dit? Laat het me zeker weten via een comment, ik kijk uit naar jullie ervaringen!





Bruisende groetjes, Nathalie

P:S: Love yourself and let’s detox that body.
#bruisenderevolutie #Detox #infusedwater #tourneeminerale






Disclaimer: Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  💕🌸

Reacties

Populaire posts