Fresh up to keep up @ Mylène






Onlangs besloot ik om mijn levensstijl toch wat gezonder te maken. Dit start uiteraard met goede voeding en uiteraard sport. Ik heb toen de mogelijkheid gekregen van Mylène om hun nieuwe lijn fresh up uit te testen. Dit gamma is speciaal ontwikkelt voor een sportroutine, dit van voor, tijdens en na het sporten.




Dit was uiteraard voor mij een extra motivator om te beginnen met sporten. Zo gezegd, zo gedaan en nog steeds bezig uiteraard. Ik moet zeggen ik gebruik deze producten elke keer, heb ze ook meegenomen op vakantie en ze zijn echt top en handig ook voor op vakantie.


Voor ik begin met sporten bereid ik me voor met uiteraard eerst mij sportkleding uit te kiezen  afhankelijk van het weer. Daarna ga ik me wat verfrissen zoals uiteraard nog eens deo gebruiken en me insmeren tegen de zonnestralen (indien nodig) deze laatste 2 zaten ook ik het assortiment, hieronder te zien:


Zonnecrème SPF 20
Het is een vettere maar toch frisse zonnecrème dus ideaal tegen het zweten en geeft mij persoonlijk genoeg bescherming, al denk ik dat de lichtere huidtypes onder ons beter een factor hoger gaan.



Deo sports
De deo is zeer fris ook van geur en werkt beter als mijn gewone deo dus hou deze echt enkel voor voor het sporten daar ik toch wel aardig wat zweet *hihi*




Afhankelijk van de uvstralen en tijdsduur van mijn sportmoment neem ik de zonnecrème mee om me zeker tijdig nog eens in te smeren, dit is zeer belangrijk daar je veel sneller verbrand als je sport door het zout in je zweet. EN het is nog een kleine handige tube die makkelijk kan wegstoppen in je sportkleding.

Na het sporten neem ik uiteraard altijd een zalige verfrissende douche en deze keer met onderstaande douchegel die echt heerlijk fris ruikt en direct verfirissing bied:

Sportsoaper:




Na mijn zalige douche gebruik ik onderstaande:
Froya Body Oil




Wie dol is van lichaamsolie moet deze zeker kopen, hydrateert super en is niet vettig en plakt niet.
Ik deze ook zeer prettige olie omdat deze heel snel intrekt en mijn huid zalig voelt nadien, ook ruikt hij nog eens heerlijk.

Ten slotte zat er een wasmiddel en een schoenendeo in het pakket. Beiden heb ik ook uitgeprobeerd en meegenomen op reis.


Fresh up sport wasmiddel
Dit word sowieso een blijvertje is speciaal ontwikkelt voor sportkleding te reinigen (o.a.: lycra) dus ook bikini's en dergelijke, ideaal voor na het sporten of voor op vakantie. De bus is niet te de groot, reinigt je kleren zonder te beschadigen en was echt blij dat ik hem mee had op reis. Ik heb zelf mijn vriend zijn kleren ermee gewassen (met de hand uiteraard) na zijn quadtocht. Je kan deze ook aan je wasmachine toevoegen als je sportkleding zwaar bevuild is.




Fresh up sport shoe deo
Hetzelfde met deze deo die ik echt super vond! De geur is echt zalig. Wat me ook opviel is dat het geen geurtjes maskeert maar dat ze echt weg blijven. Let wel op met reeds fantastisch ruikende schoenen gaat dit niet helpen maar wel als na ze te wassen en eventueel in de diepvries te stoppen voor nachtje, dit wel in een plastieke zak. Dit dood de bacteriën, erna nog wat deo erin en je sportschoenen kunnen er weer tegen.




Ik ben zeer blij dat ik aan deze campagne deel kon nemen daar ik nu echt wel de juiste producten heb om me alsnog fris te voelen tijdens en na het sporten! Neem zeker een kijkje op hun website en geloof me koop bovenstaande producten je zal geen kat in een zak gekocht hebben.
Vragen en opmerkingen hoor ik altijd graag dus please show some love and leave feedback!

Sportieve groetjes,

Nathalie

P:S: Love yourself and let’s get healthy.
#samenmooier #mylènehome #toutenbeauté






Disclaimer: Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  💕🌸



Reacties

Populaire posts