Trends SS 2018





Zoals beloofd zou ik een blog schrijven met een aantal nieuwe items voor de lente en zomer 2018. Het is een sneekpeak dus uiteraard staat er nog niet alles op daar heb ik te weinig bronnen voor momenteel *hihi*. Lees zeker de blog van bloggersparty @ collette, daar zie je al enkele shoetrends voor het voorjaar, waar je veel velours en nieuwe kleuren ziet.

Vorige lente en zomer zagen we de blote schouders terug, veel kant, leuke kleurrijke printen en zoveel meer. Dit jaar zal dit niet anders zijn. Hieronder een paar voorbeelden die ik persoonlijk heel mooi vind.






















Ook de jumpsuits zijn nog volledig en hoe drukker te print hoe leuker de jumpsuit, so basic ones are not for summer! De korte zijn uiteraard nog altijd super voor de hete zomerdagen.












Zoals jullie zeker al weten en waar ik sowieso nog een blog over ga schrijven is mijn favoriete merk op het moment: namelijk .... JoshV
Nu, heb ik het geluk via vicenta dat ik al enkele stukken weken geleden kon inkijken en bij deze mag ik ze ook delen met jullie. Hieronder zie je een paar voorbeelden van the 23 collection.














Natuurlijk heeft elk merk zijn ding zoals altijd, ik zie weer meer wijdere pijpen, wijdere mouwen, parels, fleurige prints al dan niet subtiel,... Zoals men zegt ben ik meer een vrij basic bitch met een extraatje. Dus moest je je zin niet vinden ik selecteer vooral zaken die ik persoonlijk mooi vind. Ook zie je echt veel denim terug en dat vinden we altijd leuk. Hieronder nog een paar voorbeelden.


 

                                     

                                         












Al mijn foto’s zijn te danken aan Vicenta Dendermonde, waarvoor veel dank. Nog niet alles in binnen daar het nog volop soldenperiode is. Wil je meer info over bepaalde stuks, kan je me steeds vrijblijvend contacteren of volg hen zeker via facebook & Instagram (vicenta Dendermonde) voor alle nieuwtjes! Ik heb het geluk dat ik voor nieuwjaar al cadeaubonnen kreeg van familie, dus kijk al uit naar het nieuwe seizoen.




Voor meer fashionnews neem zeker een kijkje op deze website of Elle.
Ik hoop dat jullie met deze blog de zon en het licht toch even weer gevoeld hebben na deze donkerste maand sinds 1900.

Hou zeker mijn Instagram want er komt snel een superleuke collab aan met VW Beetle en snel een review over de beste lipstick ter wereld, believe me!! Lipsticklovers, you’ll love it!

Tot snel en vergeet zeker geen comment achter te laten!

Liefs,

Nathalie

P.S.: Love yourself and think about the sun instead of these dark days.






Disclaimer : Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  💕🌸

Reacties

  1. I love your positive outlook! I agree, sun is much better than dark days!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dark days are cosy but this year they where to short 😘

      Verwijderen
  2. Never had heard of Josh V but their work looks great here, must look up!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You will love them! Worldwide shipping www.joshv.com with sale now ❤️😘

      Verwijderen

Een reactie posten

Hey

Super bedankt voor je bericht.
Ik behandel je bericht met veel liefde binnen de 24u.

Veel liefs

Nathalie

P.S.: Love yourself

Populaire posts