Two 4 one @ Zirkey Antwerpen







Onlangs was ik de lucky bastard dat mocht gaan eten bij Zirkey in Antwerpen op kosten van Two4one, dit kwam door een give-away die ik won via het IG-account van Jill Gregre. Lang leve instagram! *haha*




Ik vond het dan nog een zeer leuk adresje ook, dat ik dit echt moest delen met jullie! Je kan hier lekker ontbijten, lunchen of dineren, ben je veganist, carnivoor of vegetariër? Geen probleem! Er is voor elke foodie wat wils. Pluspunt: het is ook niet slecht voor je portemonnee ondanks de soms duurdere ingrediënten, leuk meegenomen als je gaat shoppen in ‘t stad en dit toch wil combineren met iets lekkers te gaan eten op restaurant.








Zirkey is gelegen op 100m van het nieuwe stadhuis van Antwerpen, dus wel even stappen van de Meir. Maar in deze prachtige stad zal je dit niet jammer vinden en het is zeker de moeite waard. Kijk zeker eens op Two4one voor een lekkere aanbieding en dit voor 2 personen aan de prijs van 1 persoon. Het is een heel gemakkelijke website voor nieuwe adresjes aan een interessante prijs te leren ontdekken. Je gaat naar de website, kijkt naar de deals in je omgeving of waar je ook wil, bekijk even het menu/deal en de website en als je gekozen hebt, gewoon even boeken en ter plaatse in het restaurant  betalen. Alles is in de prijs inbegrepen behalve de drank maar dat vind ik een kleintje want dat maak je zo duur als je zelf wil. Je kan annuleren maar uiteraard dien je dit tijdig te doen! Ik ben alleszins verkocht aan deze website en zal nog zeker een restaurant boeken via Two4one. Zeker checken dus 🤗! Je kan ook via Two4one wellness en andere leuke deals boeken dus iedereen moet deze website checken!






Nu terug naar onze gezellige avond bij Zirkey  We stonden in de ondergrondse parking de markt in Antwerpen geparkeerd en waren op een paar minuten bij Zirkey  Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen in een super rustige en ongedwongen sfeer. Hieronder sfeerfoto’s van de zaak.










Nu vragen jullie zich waarschijnlijk af van ok allemaal goed en wel maar wat heb je gegeten? De menu bestond uit 3 gangen. We begonnen met het tapasbord, overheerlijk! Super vers en geen wannabe tapas waar je soms massa’s voor betaald maar droge stokjes krijgt met een dipje en dergelijke zaken. Alles was echt in orde en het was ook echt voldoende.




Als hoofdgerecht was het luigine met scampi’s, niet heel speciaal maar dat hoeft voor mij persoonlijk ook helemaal niet! Zolang het maar vers en lekker is! Meestal is het simpelste gerecht, het beste gerecht als het goed klaar gemaakt is. En daar staat Zirkey wel degelijk voor! Een “simpele” verse keuken met een eigentijdse twist, echt prijs-kwaliteit. Ik vind het ook chapeau dat ze zoveel verschillende gerechten aanbieden en toch de kwaliteit kunnen bewaren, je voelt gewoon de passie van de medewerkers in het eten en de sfeer in de zaak. Hieronder ons hoofdgerecht.




We zijn geëindigd met een dame blanche, kan je nooit verkeerd mee doen! Onze avond was dus zeker geslaagd en aangenaam. Dit restaurant is voor herhaling vatbaar! Leuk weetje! Ze zijn zeer kindvriendelijk en hebben dan ook een speelhoek. Ook voor een home made ice-tea, koffie en aperitief ben je hier welkom en aan het juiste adres.




Is er iemand die ook leuke ervaringen heeft met Zirkey en/of Two4one? Laat het me zeker weten en comment hieronder! Ik ben echt wel benieuwd of jullie dezelfde ervaring hadden en of jullie andere leuke adresjes bezochten! Tips zeker welkom!

Zo dit was mijn persoonlijke ervaring met Two4one en Zirkey! Hieronder meer info en de openingsuren van Zirkey en je kan uiteraard ook zo langs gaan want ze hebben echt veel lekkers op hun kaart staan. Blijf zeker My world and things i like en vooral ook mijn Instagram in de gaten houden want er komen snel nieuwe en leuke blogs/stories online!





Veel smulplezier 💕

Nathalie

P.S.: Love yourself and book a good restaurant with Two4one!



Disclaimer: Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  💕🌸

Reacties

Populaire posts