Wimperlifting @ Beauty artist Sylvie





Vorige week heb ik voor het eerst een wimperlifting laten doen. Vroeger had ik een tijdje valse wimpers wat supermooi was maar mijn eigen wimpers waren niet meer zo gezond achteraf, al raad ik het wel aan voor mensen met korte wimpers. Ik heb van mezelf toch wel een mooi paar wimpers vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een goed adresje voor een wimperlifting en via via ben ik bij Beauty artist Sylvie terechtgekomen in Hamme (Oost-Vlaanderen). Ik werd zeer warm onthaald door een lieve jonge dame waar ik me direct op mijn gemak voelde. Ze gaf ook de volledig uitleg en werkwijze alvorens ze begon.





Ik wist absoluut niet wat ik moest verwachten, ook niet van het resultaat. Je kan het uiteraard niet vergelijken met valse wimpers. Een lifting is eigenlijk een natuurlijke krul in je wimper leggen, je kan het vergelijken met een permanent in het haar leggen. De lifitng in zijn geheel duurd ongeveer 40 min. De behandeling zelf 30 min. Ze reinigt eerst de ogen om alle make up en onzuiverheden te verwijderen, daarna worden er patches aangebracht onder het oog. De lifting gebeurd in 2 fases, eenmaal een product dat 15 min moet intrekken en dan een ander product van 15 min. Om het geheel af te werken kleurt ze je wimpers nog voor een optimaal resultaat.




Ik moet zeggen ik ben heel tevreden. Als ik mijn mascara vergeten ben is het absoluut geen ramp! Na de behandeling mag je 24u geen mascara opdoen. Dit om het resultaat volledig tot zijn recht te laten komen. Je moet wel rekening houden dat je gedurende behandeling je ogen niet kunt openen. Dit is het resultaat na de behandeling.






Hieronder zie je mij de ochtend erna zonder iets van make-up.






Ik had dan ook nog eens geluk dat ze momenteel een actie lopende heeft. De eerste behandeling is €45 en de 2 de is aan de helft van de prijs. OPGELET! De actie loopt binnen enkele dagen af! Wil je extra informatie of al snel een boeking doen met deze unieke actie? Mail als de bliksem naar info@sylvieverhassel.be!! Al haar boekingen en dergelijke verlopen via mail voor een goede service en duidelijk overzicht. Voor andere behandelingen/prijzen,... kan je terecht op haar Website.

Hopelijk was het interessant voor jullie en mag ik binnenkort hieronder foto’s zien van mooie wimperliftingen! Heb je ideeën, vragen en/of opmerkingen? Shoot Please! 😘🙏🏽


Kus

Nathalie


P.s.: Love yourself and get your wimpers lifted






Disclaimer: Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  💕🌸

Reacties

Een reactie posten

Hey

Super bedankt voor je bericht.
Ik behandel je bericht met veel liefde binnen de 24u.

Veel liefs

Nathalie

P.S.: Love yourself

Populaire posts