Meet Mimo Bags




Vandaag wil ik jullie het merk Mimo Bags voorstellen. Ik heb dit merk 6 maand geleden leren kennen en ik ben totally in love met hun handtassen.




Het verhaal van Mimo Bags is allemaal begonnen met 2 nichtjes die op het idee kwamen handtassen te ontwerpen met het gedacht: Show what you got, hide what you need. Ze vonden dit de perfecte manier om de vrouw van de 21ste eeuw te omschrijven. We houden allemaal tegenwoordig van het creëren van een interessant leven op social media. Dus waarom het doortrekken naar je handtas die je de hele dag overal meeneemt?






De Mimo Bags zijn halfdoorschijnend zodat je zelf bepaald wat je al dan niet aan de wereld wil showen. Zo bepaal je zelf welke lifestyle/musthaves je wil laten zien. Natuurlijk, aan de andere kant zijn er zaken die je liever niet wil laten zien aan anderen en die kun je dan verbergen in de kleine tas die binnenin voorzien is. Ik vind het ook gemakkelijk omdat je veel ziet zitten waardoor je niet eindeloos weer moet zoeken naar die sleutels, lipstick of dergelijke. Ik heb ondertussen 1 handtas, 1 clutch en 1 gepersonaliseerde keychain van hun. Hieronder te zien:










En ik vrees dat het daar niet bij zal blijven *haha* daar ik er echt nog een paar op mijn wishlist heb staan. De handtassen heb ik gekocht bij Sprezzatura in Gent. Ik heb daar Michelle zelf ook ontmoet en is een zeer lieve prachtige meid en je ziet de passie die ze heeft voor haar handtassen. Je kan ze ook online bestellen via de website van Mimo Bags  of bekijk de andere verkooppunten in je buurt op hun website.

My ultimate wishlist @ the moment:

The Elliott Bag



 

The James Bags




...  


Wat ook zeer leuk is aan deze handtassen is dat je ze kan personaliseren en dit aan een correcte prijs. De personalisatie word verzorgd door Studio Bambam. Hieronder enkele voorbeelden van hun creaties waaronder 1 van Celine Van Ouytsel (ook de moeite om te volgen op Instagram):








Alles is mogelijk! Ook vind ik persoonlijk de handtassen zeer prijselijk, zeker dat als je weet dat er altijd maar een beperkte oplage is van elke handtas en ze zijn van zeer goede kwaliteit. Je kan alle prijzen van hun handtassen op hun website terugvinden.




Ondertussen hebben ze een aantal nieuwe tassen voor het herfst/winter seizoen. Hieronder de nieuwe collectie:










Volg hun zeker op Instagram zo mis je niks van hun nieuwe handtassen en kan je ook verliefd worden op dit merk. Hopelijk weer een nieuw merk dat jullie super vinden en je op je wishlist kan praten.

De volgende blog zal er zeer snel aankomen. Benieuwd? Abonneer je dan op de website en mis geen enkele blog en vergeet me zeker niet te volgen op Instagram.

Veel liefs en geniet van dit zonnig weekend!

Nathalie

P.S.: Love yourself and buy a Mimo Bag 💓🌷






Disclaimer: Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  💕🌸

Reacties

Populaire posts