Fashion days @ Vicenta Dendermonde



Vandaag een specialleken, een extra blog, want My World & things i like bestaat 1 maand en heeft al meer dan 2250 views, SAY WHAT?! Dank je allemaal voor het lezen en vandaar een blog over mijn favoriete boutique.




Onlangs waren het fashiondays bij Vicenta te Dendermonde, zoals zoveel winkels zoiets organiseren in deze periode maar buiten het feit dat het fashiondays waren, moet je gewoon een bezoekje brengen aan deze boutique. Ik ken Vicenta een kleine 2 jaar en ben een zeer grote fan om verschillende redenen. Mijn liefde groeide elke keer meer als ik binnen was geweest, echt waar 😂 ik voelde me precies als een kind dat de speelgoedwinkel verliet. Niet dat ik dat anders niet heb bij het shoppen maar hier toch net iets meer omdat de kleding ook dat net iets meer heeft. Ik ben zeker dat iedereen die een beetje modebewust is of smaak heeft hier zijn ding zal vinden en zeker verliefd zal worden op Vicenta.






Ze hebben mode voor elke vrouw en met verschillende prijsklassen. Anneke is de uitbaatster samen met haar man Michaël. Ze runnen deze boutique al jaren en zitten al jaren in de sector. Nog voor Vicenta zelf zaten ze al jaren in de branche. Vicenta is zeker gekend bij velen, ook buiten Dendermonde. Ik ben de gelukkige (mijn portemonnee misschien iets minder) die op 100m van de boutique werkt! 🙈😇








Wat ik ook zo mooi en zalig vind bij Vicenta is de ongedwongen sfeer, je rustig kan rondkijken en passen zonder teveel vragen of dergelijke. Qua service geef ik ze een dikke 10 op 10, Anneke en haar team staan steeds paraat met een glimlach om je bij te staan in het vinden van de juiste outfit, ongeacht de gelegenheid of prijs. Geloof me vertrouw hen maar en laat je kleden door hen en je zal verbaast staan hoe mooi je outfit is. Believe me... Been there. Done that! Indien je het niet mooi vind of toch na alle hulp niks vind zal je zeker geen vervelend gevoel krijgen zoals je bij andere boutiques soms wel hebt. Hier is staat de klant en mode centraal en wordt iedereen warm en met veel passie geholpen of je ,ik vaste klant bent of niet.










Hieronder een klein overzicht van de bekende merken die ze verkopen:


 







Ik hoor je al denken: oei?! dan zal er wel een deftig prijskaartje aanzitten?! Uiteraard wat merken betreft past Anneke de normale prijzen toe, dat kan dan ook niet anders maar buiten deze merken hebben ze veel andere Italiaanse kledij aan betaalbare prijzen en dan nog eens zeer kwalitatief. Uiteraard is de wintercollectie altijd duurder dan de zomercollectie. Hieronder mijn aankopen van op de Fashiondays en enkele stuks van mijn aankopen van kort daarvoor:












Alle kleding die je te zien krijgen in deze blog zijn momenteel nog beschikbaar in de boutique. Wat ik ook ervaar bij deze winkel is, dat ze steeds vooruit lopen op de mode wat ik echt de max vind, zo kan je het seizoen erna nog dragen want dan is het pas echt een trend. Ik heb het al meermaals voor gehad!! Daar betaal ik dan ook graag iets meer voor zeker als je ziet dat alles echt kwalitatief is ongeacht het prijskaartje.










Buiten dat je een leuke korting had tijdens de Fashiondays had je uiteraard ook de release van de fall/winter collectie 2017 en ik moet zeggen, er zitten prachtige exemplaren tussen! Ik zou heel de winkel kunnen kopen maar ja dat wil elke vrouw wel, niet?! Wat is in deze herfst/winter? Zwart blijft altijd de kleur maar dit najaar is een donkerrood/bordeaux ook wel een musthave in je kleerkast. Je ziet veel leren vestjes & rokken, fake fur, kante afwerkingen, blinkende details, daim,... De knopen van Balmain en soortgelijke stoffen van Chanel komen ook regelmatig terug in sommige collecties. De zachte kleuren en zachte stoffen zijn ook nog steeds in zoals vorig jaar. Ik zie vooral ook veel kleedjes met leuke pumps of the overkneeboots eronder maken je outfit zo af! Hieronder enkele voorbeelden:
















Ik kan alleen iedereen aanraden om eens een kijkje te gaan nemen voor zichzelf want hun aanbod is enorm ruim, met verschillende stijlen en prijzen en is uiteraard onmogelijk om alles via de blog te showen. Trouwens het is echt fijn om echt gestyled te worden (indien gewenst) dan altijd dat online shoppen, niet? Er zijn verschillende stijlen dus wees niet bang als je niks mooi vind op onderstaande. Als je moest langsgaan, met een beetje geluk vind je nog een leuk kledingstuk uit het outlethoekje waar ook nog hele mooie dingen tussen hangen aan een prikje van de prijs! Ook geven ze regelmatig kortingen! Altijd leuk, niet?





Hopelijk heb je leuke dingen gezien? Zo ja, snel naar Vicenta te Dendermonde zou ik zo zeggen. Adres en contactgegevens staan hierboven rechts op de foto ook nog eens. Volg ze zeker ook op Instagram. Als je langsgaat laat me zeker weten wat je ervan vond! Vergeet je ook niet te abonneren op mijn blog als je niks wil missen en volg me zeker op Instagram voor kortingscodes, acties en andere leuke foto’s. Veel shopplezier en tot snel!

Heel veel liefs

Nathalie

P.S.: Love yourself and go shopping by Vicenta 😘💕






Disclaimer: Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  💕🌸

Reacties

Populaire posts