DOU my hands





Tijd voor mijn 3de blog, deze keer wil ik jullie Dou my hands leren kennen. Sommige onder jullie die me volgen op Instagram zullen dit product zeker al zien passeren hebben. DOU my hands is zoals de naam het zelf zegt, iets om je handen te doen (reinigen&hydrateren), dit is namelijk een desinfecterende spray. Ik ken het product via een korte reportage een dik jaar geleden op tv. Ik vond het zo een leuk en handig product dat ik het direct ging zoeken. Nu ja, ik vond het niet direct bij de apothekers tot ik een half jaar geleden Farmaline leerde kennen. Ik heb deze dan ook allemaal direct besteld. Ze zijn verkrijgbaar in 3 geuren. Hieronder meer info per geur:






Sophie Douterloigne van Dou my hands is de oprichtster en kwam dus ook op dit idee, ze liet het niet bij een idee. En realiseerde dit unieke product dan ook. Het zal dan ook zeker niet de laatste keer zijn dat we horen van haar. Het is dus ook nog eens 100% Belgisch, jeeeij! Haar visie achter deze producten is, dat nachtrust heel belangrijk is, maar een goede hygiëne ook, voor iedereen zijn gezondheid. Jammer genoeg word daar weinig/minder aandacht aan besteed en Sophie wil dan ook met dit leuke loopingdesign mensen een aangename en nieuwe belevenis geven.




Zoals jullie kunnen zien heeft het echt een heel mooi design en daar blijft het niet bij! Het design is speciaal ontworpen en heeft effectief een slimme reden waarom het er zo uitziet. Het loopingdesign is zo gemaakt dat je het gemakkelijk in je handtas, koffer of dergelijke kan stoppen zonder dat het dopje er af gaat (hoe vaak verlies je deze niet ok?!). Of dat al je spullen vochtig/nat zijn. Ook is er absoluut geen mogelijkheid dat het kan uitlopen daar het een vernevelende spray is en geen gel. Je kan het ook altijd en overal gebruiken.




Ik heb deze ondertussen ook standaard in mijn handtas zitten en op mijn bureau staan. Er bestaan uiteraard al veel soortgelijke zaken op de markt maar deze springt er toch bovenuit. Niet alleen het design, het gebruiksgemak maar ook de hydratie, juiste dosering en de geur spelen voor mij een belangrijke rol en DOU my hands heeft me positief verrast. Ik gebruik al jaren regelmatig desinfecterende gels, dit omdat ik voor mijn werk continu in aanraking kom met klanten. Niet dat ik smetvrees heb, maar geloof me als je heel de dag in de wagen zit of dergelijke heb je niet altijd de mogelijkheid je handen te wassen en dit is het ideale product om die wasbeurt even te kunnen skippen. Al moet je weten dat water en zeep niet alle bacteriën dood en dus toch beter gecombineerd kan worden.




Hoe gebruiken? Gewoon op je hand sprayen en even inwrijven, geen vieze gel waar je effe moet inwrijven of toevallig teveel in je handen hebt,... Als je deze al hebt gebruikt weet je gerust wat ik bedoel. Ook velen reuken zeer chemisch, dat heb je hier dan ook niet mee, toch zeker niet met de vanille & ginger. Deze zijn dan ook mijn favorieten. De neutral ruikt ook goed al heb ik liever een geurtje.




Ondertussen is het product al wat meer bekend geworden (halleluja!) en groeien ze in NO time, ook in buitenland. Deze zomer toen ik naar Kaapverdië ging had de cabin crew van Tui deze ook standaard bij. Blijkbaar behoort dit nu tot hun “uitrusting/uniform” wat echt ideaal is voor hun. Dit mag dus uiteraard mee in de handbagage op het vliegtuig. Daarnaast is het ook aangedreven door lucht en niet door schadelijke gassen, milieuvriendelijk tegelijk! Met 1 flesje kan je zo ongeveer 100x sprayen, je bent dus wel even zoet ermee. De prijs voor 1 flacon is rond €8,99/50ml. De handlotion zal ongeveer dezelfde prijs hebben. Hieronder ze nog eens alledrie op een rij:




Ze hebben ook niet stil gezeten na 1 jaar, ondertussen komt er  elk moment een release van hun nieuwe geur MET bijhorende handlotionspray. Als de handspray evengoed is als hun desinfecterende spray, heb ik een nieuw favoriet productje erbij. Van zodra ik deze getest heb kom ik hier zeker op terug maar dat is nog even afwachten geblazen, ik ben in ieder geval zeer nieuwsgierig en ongeduldig om hem te testen. Hieronder de nieuwe producten:






Zoals je ziet is de nieuwe geur Guarana. Deze is gemaakt van een Braziliaanse bes. Niet 1 maar 2 flesjes. Voor 2018 voorziet ze een uitbreiding van de handlotions en andere nieuwe geuren en ook een  handsfree dispensers voor onder meer hotels, restaurants,... Dus voor al diegene die wel graag een handlotion gebruiken en geen gebruik (willen)  maken van een desinfecterende spray kunnen dit hebbedingetje toch aanschaffen want zeg nu eerlijk deze moet je toch echt in je handtas hebben, ik kan hem in ieder geval niet meer missen.




Mijn blog staat nog geen dag online en mijn woorden zijn zoals men zegt nog niet koud of de eerste look van de dispenser is beschikbaar!! Simpel design vind ik zelf maar toch zeer classevol, het voordeel is dat hij direct herkenbaar is, heel milieuvriendelijk lijkt en past in elke zaak of interieur, ik vind hem echt wel fancy enkel en alleen al door dat het zo simpel is. Ik zou hem thuis zeker willen, al is dit misschien wel wat overdreven. Misschien eens voorstellen aan mijn verantwoordelijke *hihi*




Wie na het lezen van deze blog hem ook snel  willen?! Aarzel niet en check hun website voor verkooppunten of doe zoals ik en bestel hem via Farmaline. Leuk weetje, als nieuwe klant krijg je €5 korting met de code WELKOM2017 bij aankoop van €50. Het word ook de dag erna geleverd. Ik gebruik de website regelmatig als ik niet echt zaken nodig heb waar ik geen voorschrift voor nodig heb. Dus moet je nog je je apotherskast nog aanvullen is dit het ideale moment. Hieronder alles nog eens kort op een rijtje samengevat:


                                   




Hopelijk vonden jullie deze blog even interessant als de vorige. Heb je ideeën, vragen of opmerkingen, contacteer me snel! Vergeet je zeker ook niet te abonneren op deze blog en volg me op Instagram door op de link te klikken, zo mis je niks van My world and things i like!
Show some love, there’s more coming up.

Dikke kus

Nathalie

P.S.: Love yourself and take care of your hands with dou my hands






Disclaimer: Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  💕🌸

Reacties

Een reactie posten

Hey

Super bedankt voor je bericht.
Ik behandel je bericht met veel liefde binnen de 24u.

Veel liefs

Nathalie

P.S.: Love yourself

Populaire posts