Weekend Gent @ UPSTAIRS 9000



Afgelopen weekend had ik een verrassing geregeld voor mijn partner (Filip)! Namelijk een overnachting in Gent en gingen we dus even de toerist uithangen in eigen land. Omdat het een verassing was wou ik niet zomaar 'a random' hotelkamer boeken. Toevallig had ik onlangs via instagram een ongelooflijk gezellige verblijfplaats gevonden dicht bij het centrum van Gent. IDEAAL, niet?




Vrijdag om ongeveer 11u00 zijn we vertrokken om te lunchen.




Ik wou al lang graag eens gaan eten bij Würst (Jeroen Meus zijn worsten) en dat was in 1 woord = delicious 😍😋. Ik koos de Bacon Bearnaise (zie foto hieronder) en was echt super, Filip koos voor de Ceasar hotdog, die vond ik persoonlijk iets minder. Al vond hij ze beiden even lekker.  
Aan jullie om ze zelf uit te proberen in Gent, Leuven of Antwerpen.                






Daarna zijn we de stad wat gaan verkennen, terrasje gedaan en uiteraard geshopped 🛍💓. Ik heb niet echt iets gekocht buiten enkele kleinigheden in de Primark. Het was voor mij niet de eerste keer
in de Primark, eerlijk gezegd niet mijn ding omdat ik bepaalde zaken duur vind voor wat het maar is en mensen: How busy can it be in a store? Natuurlijk iedereen zijn mening. Ik vind Primark ideaal voor slaapkleding, accesoires en kleine spulletjes. Hieronder mijn aankopen :-)








Dan was het zover... Vanaf 17u00 werden we verwacht bij Upstars 9000 . We werden heel warm onthaald door de spontane gastvrouw Liesbeth. Je voelt direct de passie dat ze in de guestroom legt en alle plaatsen zijn tot in de details verzorgd. Na een rondleiding bood ze ons spontaan een glaasje wijn of bubbels aan op het gezellig dakterras met zicht op de Sint-Pieterskerk.










Na onze gezellige aperitief met mooi uitzicht op Gent zijn wij naar The holy food market geweest. Een oude kerk die volledig vernieuwd is en waar je verschillende foodstands hebt. Supermooi ingericht, zeer sfeervol en uitermate lekker. Zeker de moeite om te doen voor alle foodies onder ons. Je kan hier uiteraard ook terecht voor een gezellige avond met vrienden om iets te drinken en eventueel een klein hapje. Voor elk wat wils dus. Je kan uiteraard in de straat van de guestroom ook dineren bij verschillende restaurants en Liesbeth helpt je hier heel graag bij.








Na onze gezellige avond bij The holy food market, zijn we teruggekeerd naar onze guestroom. Daar stond de Infraroodsauna op ons te wachten. Liesbeth was zo attent om nog een klein extraatje te geven. Een hapje en een drankje en alles was zeer romantisch ingericht met kaarsjes en dergelijke. Ik waande me even in een Privésauna... Heerlijk!! We hebben nog even tv gekeken en in ons bedje gekropen.

Van de sauna zet ik bewust geen foto deze moet jezelf ontdekken en beleve 💕😘








Ik had van tevoren met Liesbeth besproken dat we graag ontbijt hadden. En ja, dat is ook mogelijk en dit aan een degelijke prijs. Je spreekt van tevoren af hoe laat dit word gebracht. Zo gevraagd, zo gebeurd kwam om half 10 ons ontbijt. Op en top in orde, verse warme croissants, pistolets, fruit, beleg, eitje,... Het was echt een lekker vers en stevig ontbijt als je weet dat we geen honger hadden rond lunchtijd!




Omstreeks 11u30 zijn we gaan uitchecken met spijt in het hart. Wij komen zeker nog terug als we een overnachting zoeken in Gent.

Dus al wie zin heeft in een weekendje Gent, allen daarheen zou ik zeggen.

Voor meer info, prijzen en bookings kan je steeds bij Liesbeth terecht!
Neem zeker een kijkje op haar website www.upstairs9000.be!




Hopelijk hebben jullie genoten van mijn eerste blog en comments zijn steeds welkom.


Dikke kus,

Nathalie

P.S.: Don't forget to love yourself and take a weekend off in Ghent!







Disclaimer: Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  💕🌸

Reacties

Populaire posts