Official blogger

 Hey allemaal

Het is zover... ik start met een blog!

Velen zullen denken waarom? Ik heb door instagram een beetje de smaak te pakken gekregen.
Ik heb daardoor veel leuke blogs gelezen en vlogs bekeken waar ik echt superleuke dingen heb ontdekt op elk vlak.
Vandaar wil ik jullie dezelfde ervaring geven en gewoon leuke dingen met jullie delen en hopelijk inspireren om bepaalde zaken ook te kopen, te gebruiken en/of te beleven.

Ook krijg ik verscheidene leuke acties en aanbiedingen die ik voor een groter publiek wil delen!
Zoals men zegt: SHARING = CARING
Dit is dus ook een winsituatie voor jullie, daar ik namelijk veel leuke zaken/gadgets,... en kortingen zal bekend maken. De meeste vind je uiteraard op mijn Instagram!




Dinsdag komt mijn eerste echte blog online over UPSTAIRS 9000. Iedereen die graag eens een weekendje Gent wil doen, stop zoeken naar een leuke logeerplaats! Deze plek is THE PLACE 2 BE!

Even voor alle duidelijkheid zoals de blog het zegt gaat het over mijn leven en over dingen en plaatsen die ik leuk vind. Ik word dus niet gesponsord door bepaalde marketingbedrijven. De meeste producten die jullie zien heb ik zelf gekocht of ontdekt en beoordeel dit uit eigen bevinding. Indien ik toch promomateriaal krijg selecteer ik zorgvuldig wat al dan niet past bij mij en/of het op de blog verschijnt. Ik zal dan ook ten allen tijden een product eerlijk en objectief beoordelen. Toch opmerkingen en/of vragen? Aarzel niet contact op te nemen.

So stayed tuned!

Veel liefs,

Nathalie

P.S.: Love yourself and my new blog






Disclaimer: Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  💕🌸

Reacties

Populaire posts