Instagram

Lieverds,

Zoals ik al zei zal morgen mijn eerste echte blog online komen ๐Ÿค—๐ŸŽ‰
Voor degene die niks wil missen volg me zeker op Instagram of abonneer je op mijn blog!

Via verhalen en posts is er nog meer te beleven en weet je alles als eerste! ๐Ÿ‘ฏ
Ik zal daar give-aways organiseren, promocodes bezorgen en nog veel meer!
Hebben jullie vragen, opmerkingen of leuke ideetjes voor mijn blog? Please let me know, deze zijn ALTIJD WELKOM! Start a collab? Dan kan je steeds mij contacteren via het contactformulier op deze blog (zie menu), comments of via Instagram. ๐Ÿ’Œ DM ๐Ÿ“ฅ. Ik kijk uit naar jullie lieve berichtjes & comments.

My Instagram: b.nathalie.b  ๐ŸŽ€ & Push the Follow button ๐ŸŒธ๐ŸŒท




SHOW SOME LOVE AND FOLLOW ME❣️

Hugh

Nathalie

P.S.: Love yourself and follow my Instagram ๐ŸŒท๐Ÿ˜˜






Disclaimer: Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  ๐Ÿ’•๐ŸŒธ

Reacties

Populaire posts