Blogparty @ Colette



Allereerst bedankt om massaal mijn eerste blog te lezen. Dat geeft me echt een fantastisch gevoel. Keep on following because this is just the beginning! 💕 Big love 💕




Over naar de opendeurdagen MET blogparty bij Colette. Dit was georganiseerd, uiteraard door Colette, in samenwerking met Evalunashoes. Ook Likami SkincareCho'Clair en La vie en fleur waren aanwezig met een leuke stand. De opendeurdagen vonden plaats op 09 & 10/09.




Bij binnenkomst werd iedereen hartelijk ontvangen met een glaasje bubbels op een roze loper. Ja ja  een roze en geen rode loper! Bovenop al die prachtige schoenen, handtassen, accessoires, bloemen en veel zoets kwam elke vrouw aan haar trekken met heel wat leuke workshops die voorzien waren (meer hieronder). Zeg nu zelf!? Welke vrouw houdt daar niet van? De winkel was echt heel mooi ingericht en er was een gezellige sfeer, dit met beats by @DjMaori.
Hieronder enkele sfeerbeelden:












Wat heb je exact gemist die dagen? Zodat je het volgende evenement zeker niet zou willen missen 😉
  • Lancering Fall/Winter collectie 2017 👢
  • Sneakpeek Spring/Summer collectie 2018 van Evaluna 
  • Laat je eigen fashion-sketch tekenen 🖊
  • Workshop Cocktails maken (cosmopolitan) 🍹
  • Zalige zoetigheden (O.a. Cho'Clair, Cottoncandy,...)
  • Exclusieve Bloggersparty
  • Goodiebags 
  • .....






Ik heb zoals altijd uiteraard ook aankopen gedaan bij hen (kon ik niet weerstaan) onder andere een supercute sweatertrui van Blake Seven en een prachtige kleine clutch of portefeuille van Gianni Chiarini. Hieronder de sneakpeek van de goodiebag met o.a. Lipbalsem, Cho'Clairs,...
Wat Gianni Chiarini betreft, ik kende het merk niet echt en moet zeggen dat ze een collectie hebben waar iedereen echt een tas van moet hebben, meer info hier: GUM. Onder de foto van mijn aankopen zie je 1 van mijn favoriete GUM tassen, maar er zijn er zoveel verschillende!






Hier zie je me relaxen in mijn nieuwe sweater, al hoef je die dit najaar niet enkel te dragen voor in je luie zetel te hangen of voor een luie dag. Ze zijn een echte hype dit najaar! Je vind ze in alle soorten de sweaters dit najaar deze vrij basic of met toffe prints, en ook vooral veel fake fur en bling bling.
Hop hop... naar de winkel zou ik zeggen voor die coole sweaters for cold winterdays te gaan scoren. Ze zijn deaal combineerbaar met een stoere lederen of klassieke vest. Nu dat de kraagjes ook terug hip zijn kan je je sweater een klassiekere look geven. Succes met het combineren! Ik ben namelijk gek op de kraagjes in alle kleuren en vormen, ook weer een thema voor binnenkort op mijn blog!




Los van de opendeurdagen en Blogparty ken ik Colette al een hele tijd. Ik vind dat elke vrouw deze winkel moet kennen, vandaar was dit de ideale moment om er een blog over te schrijven. Voor elke leeftijd en elke stijl is er wel iets. Ik vind deze winkel super omdat ze collecties hebben die je bijna nergens anders in de buurt vind. Ze hebben altijd echte must-haves in huis. Ook zijn ze voor op de trends, vooral met de schoenen merk ik dat ik de zomer/winter erna ze nog perfect kan dragen omdat ze dan pas echt in zijn bij het grotere publiek. Ook qua prijsklasse is deze winkel dik ok. Prijs/kwaliteit. Het personeel staat steeds klaar met advies en tips voor je nieuwe aankoop.

Hieronder vind je een paar foto's van de nieuwe collectiestukken die ze nu binnen hebben:












Wat deze herfst en winter niet mag ontbreken in je collectie, zijn de korte en middenlange (3/4de) velours of suède laarzen met een al dan niet dikkere blokhak, uiteraard is leder een blijvertje. Dit seizoen is het 1 en al velours wat de klok slaagt. Deze trend is alom aanwezig in Italië en heeft Colette onder ander naar België gehaald. Dus volgende winter overal een trend. Wat we ook zien is dat de stoere zwarte lederen boots ook helemaal terug hip zijn en echt combineerbaar zijn met verschillende stylen van outfits. Sneakers heb je in alle geuren en kleuren weer zoals deze zomer en ja daar zie je ook weer veel velours modellen in verschijnen. Dit kan vrij basic of juist heel cool afgewerkt zijn met prints, smileys,.. De overkneeboots moet je gewoon hebben deze winter maar hier kom ik nog op terug in een volgende blog want deze zijn hot en not, afhankelijk hoe je ze draagt en combineert.  Studs zag ik op de handtassen ook terugkomen maar dan meer in het zwart dan het goud. Je kan echt met de herfst en wintercollectie niet genoeg schoenen hebben! Want ja hoor ondanks dat we misschien als vrouw allemaal veel schoenen hebben?! De trends van dit najaar mogen absoluut niet ontbreken aan je collectie. Plus het is heel moeilijk kiezen vind ik persoonlijk 🙈








Het grootste deel van hun collecties die ze aanbieden zijn vooral schoenen, handtassen, portefeuilles en accesoires. Daarnaast hebben ze altijd een kleiner maar niet al te min aanbod van kleding en must-haves. Ook voor bepaalde cosmeticaspullen en juweeltjes ben je hier op de juiste plek. Ik heb onder andere Marc Inbane hier ontdekt. Een topproduct dat ik echt niet meer kan missen in mijn badkamerkast. Marc Inbane is een soort spray-tan voor gezicht en lichaam. Er zijn er zoveel op de markt tegenwoordig maar deze is echt 1 van de beste! Hij is heel makkelijk in gebruik, zeker met de handschoenen en de borstel! Is licht van structuur, hydrateerd en geeft een mooie glow en het belangrijkste is dat je een mooie natuurlijke teint hebt zonder vlekken. Allen daarheen dus om dit aan te schaffen met de grijze dagen voor de deur! Want geloof me door Marc Inbane voel je je alsof je net van op vakantie komt en ben je het zonnetje in huis.






Hieronder de voor en na van mijn arm, om jullie het resultaat te kunnen laten zien. Ik doe dit meestal voor het slapen gaan. Het ruikt goed, niet zoals de meeste zelfbruiners. Wat ook heel belangrijk is als er vlekken zijn op je kleding/beddengoed was je die er gewoon uit in het wasmachines. Ik moet wel zeggen in vergelijking met andere zelfbruiners of spray-tans geeft het amper kleur af.






Hier eindigt mijn tweede blog, bedankt om hem weer massaal te lezen en ik raad jullie aan om zeker snel eens langs te gaan bij Colette! Jullie zullen er geen spijt van hebben. Heb je nog vragen of informatie nodig over bovenstaande producten mag je steeds mailen of reageren onderaan de blog. Voor meer info over de merken, klik zeker op de links zo kom je rechtstreeks op hun website/instagram terecht.
Volg Colette Store zeker ook op Facebook  & Instagram en blijf up-to-date want er komen wekelijks nieuwe items binnen die je niet wil missen!

Vergeet ook zeker mij niet te volgen op Instagram en abonneer je op deze blog om als eerste op de  hoogte te zijn! De volgende blog zal niet lang wegblijven, so stay tuned babes!

Tot binnenkort!

Veel liefs,

Nathalie

P.S.: Love yourself and buy new clothes 🌸💕






Disclaimer: Alle blogs die geschreven worden op My world & things i like zijn enkel en alleen mijn persoonlijke bevindingen en geen betalende opdrachten, indien dit wel zo is zal dit duidelijk vermeld worden. Ik ontvang soms promopaketten maar ga enkel publiceren wat ik zelf leuk vind vandaar ook de naam van de blog: My world & things i like! Dit zal dan ook nooit veranderen. Ook de meeste zaken die ik publiceer zijn aangekocht door mezelf al dan niet met een fixe korting. Ook daar selecteer ik enkel de zaken die ik leuk vind en met jullie wil delen. Bij vragen en of opmerkingen, aarzel niet mij te contacteren. Ook alle foto’s die gebruikt worden zijn door mezelf gemaakt of door het merk zelf waar ik toestemming voor heb ze te publiceren. NJOY Reading!  💕🌸



Reacties

Populaire posts